donderdag 24 februari 2011

Optimistische blog

Hej lieve schatten van me,

Ik ben echt super blij, mijn zonneschijn na de regen is eindelijk gekomen of zo? Ik weet het niet maar mijn vakantie kan niet meer stuk want:

1. Ik mag eindelijk naar de spitzen lessen op ballet!

2.  Ik heb een 10 gehaald voor een leestoets Engels, waar ik gemiddeld een 3 voor sta nu

3. Morgen heb ik vakantie!

4. Ik ga zaterdag op kraamvisitie bij mijn broertje!

5. Zondag heb ik een fan/forum uitje waar ik gezellig ga lasergamen!

6. Ik heb geen dringend huiswerk meer heb!

7. Ik maandag met mijn ma en Casey op vakantie ga!
En zijn jullie ook nog ergens blij over?

1 opmerking:

  1. Goed van die 10 van je! Wel weer jammer van die 3, haha. Ik ben blij met mijn nieuwe aankopen van gisteren uit Bataviastad. :D Lekker dat je morgen vakantie hebt! Mijne is na dit weekend helaas alweer voor bij! *zucht*
    x

    BeantwoordenVerwijderen