zaterdag 15 januari 2011

De grote schoonmaak + nailart

Hej puddinkjes van me,

Al een tijdje wilde ik mijn kamer op gaan ruimen, maar ik heb er maar geen tijd voor gehad. Tot vandaag.
Ik heb vandaag de grote schoonmaak gehouden. Het is misschien een rare tijd, nog geen voorjaar en ook te laat voor een nieuwjaarsschoonmaak. Maar een opgeruimde kamer, is altijd prettig!

Eerst had ik een doosje met al mijn oude strijkkraalwerkjes gepakt. Het was nogal zonde om al die oude werkjes weg te gooien, dus het een paar uitgekozen en die op mijn muur geprikt. Die zag er toen zo uit:
De overige werkjes heb ik in de doos waar alle voorbeeldjes en vormpjes in zaten gedaan.

Ik had toen dus een leeg doosje, en daar heb ik mijn nagellakjes ingedaan & al mijn mijn anderen nailart materiaal (zoals stiften, kwastjes, watenstaafjes en stickertjes) dat omdat mijn tasje te klein werd en ik hem steeds op zijn kop moet houden.
Dat doosje ziet er nu zo uit:


Verder heb ik mijn bureau nog opgeruimd. Omdat ik nogal een groot bureau heb (die onder de rommel lag) was dat best een opgave. Maar het is gelukt!


Ik heb nog veel meer opgeruimd, maar ik denk dat jullie geen interesse hebben in mijn opgeruimde kamer.

Verder heb ik vanaaf zitten nailarten. Hij is niet echt geweldig geworden, maar hij kan er vast wel mee door.

Inderdaad, simpel maar leuk: Koeienvlekken.
Oja, en ik stootte net mijn hoofd tegen de rand van een balk in mijn kamer... volgens mij heb ik een hersenpudding nu. Olé (hmm, dat zeg ik nooit. Zou dat komen omdat ik Op zoek naar Zorro kijk?)

Hej då, Liv

5 opmerkingen:

  1. Leuke bureau heb jij! :D Die strijkkraaldingen is ook leuk. (:
    En die koeienvlekken: awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt inderdaad een leuke bureau! Wat doet die kussen (denk ik) daar in de muur? Haha, hij viel me op en vroeg het me af! Je koeienvlekken zijn leuk! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nagels zijn echt leuk gelakt! ♥

    http://rimonabahere.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, hihi, ik wist niet eens dat daar een raam achter zat! Haha, wat handig zeg! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen