maandag 29 november 2010

Snoep & Sprookjes

Hej mijn lezertjes,

Weet je hoe irritant ik kinderen vind die niks lusten? Bij alles wat er gezond uit ziet beginnen ze al te krijsen dat ze het niet lusten en al helemaal als ze het nog niet kennen. Daarnaast moet je ook nog frieten, pannenkoeken of choco broodbeleg in huis hebben, omdat ze anders honger zouden gaan lijden.
Deze zaterdag was voor het eerst van mijn leven dat ik het eens leuk vond dat die kinders niks eten. De verjaardag van mijn ma werd gevierd en ze kwam met een geniaal idee: een etagère neer zetten met allemaal snoep erop.
Ik MOEST daar gewoon mijn creativiteit op uitleven.
Dus voila, dit is het eind resultaat geworden:
 (Leuke etagère hè? Mijn ma heeft hem vorige jaar voor haar verjaardag gekregen van twee kunstenaressen die we heel goed kennen)

Wisten jullie trouwens al dat ik hou van fotograferen? Niet zo maar leuk in de rondte foto’s maken, maar dan echt een ‘shoot’ met een thema eraan vast waar ik dan de kleding en make-up ook nog eens bij regel.
Waarom ik dit jullie nu vertel?
Omdat ik jullie hulp nodig heb.
Ik wilde dit keer een ‘shoot’ doen rondom een sprookje.  Mijn grote dilemma is dat ik geen flauw idee heb welk sprookje. Ik dacht aan Alice in Wonderland, maar ik twijfel enorm.

Dus mijn vraag aan jullie is:
Welk sprookje moet ik doen?
 -

Misschien handig om te weten is dat dit mijn ‘model’ is (kon geen kleurenfoto vinden, ze heeft blond haar) en ik geen jongen tot mijn beschikking heb (aangezien sommige sprookjes moeilijk uit te beelden zijn zonder jongen)

Hej då, Liv

2 opmerkingen:

  1. oh god al dat snoepgoed ziet er lekker uit!
    Alice in wonderland vind ik wel een leuk idee :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You make photographs? ;o Waarom weet ik daar niets van?
    Die foto hierboven is in ieder geval supermooi.
    Wat dacht je van Rapunzel? Dan heb je wel geen prins, maar ik vind dat meisje Rapunzellig en de prins is niet het belangrijkste in het verhaal, kan je prima zonder. (:

    BeantwoordenVerwijderen