zaterdag 26 februari 2011

Het is VA-KAN-TIE!!

Hej alle volgers & anderen lezers,

Eindelijk, het is vakantie. Ik was er echt aan toe en ergens wilde ik niet echt accepteren dat het tijd was voor rust. Ik wilde gelijk aan mijn huiswerk gaan en mijn leerwerk in te plannen, maar mezelf uiteindelijk gedwongen pas maandag weer te gaan leren en niet meer dan 1 tot 2 uur per dag.
Verder moet ik zeggen dat mijn vakantie echt heel leuk begon!

Ten eerste zag ik net dat ik tien volgers heb! Echt heel erg bedankt voor al die mensen die de moeite nemen om toch steeds weer mijn misschien wat nutteloze blogjes te lezen.
De gene die al een tijdje mijn blog lezen weten dat ik beloofd heb om bij 10 volgers mijzelf te laten zien met masker. Maar nu ik gewoon foto's van mezelf plaats is dat zinloos. Om mijn belofte toch nog een beetje na te komen ga ik een vast onderdeel aan mijn blog toevoegen. De quote van de week. Hier zal ik elke laatste dag van de week dat ik kan bloggen (meestal zondag dus) een foto met een quote plaatsen. Een quote die past bij de week of die ik gewoon mooi vind. Morgen komt de eerste!

Vandaag was ik op kraamvisite geweest bij kleine Niels. Hij is zo schattig! Het is echt een klein poppetje, slaapt veel en eet goed. Hij is echt zo super schattig! Even schattig als Hidde, waar ik mee in de plassen ging stampen. Was zo grappig.
Morgen krijg ik al het goed is de foto's doorgemailt, dus die zet ik zo snel mogenlijk online.

Over foto's gesproken, ik heb de foto's van Laila (mijn nichtje) haar 'shoot' nog niet op mijn blog gezet. Ik heb de beste op flickr gezet en ook de foto's die ze van mij had gemaakt er niet bij gezet. klik
Ik heb voor het eerst foto's wat bewerkt, dus sommige zijn niet perfect bewerkt. Maar wat vinden jullie ervan? Tips zijn altijd welkom!!~

Hej då, Liv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten