maandag 14 maart 2011

Aan al het moois komt een eind

Hej schatjes van me,

Het is bizar dat ik nu voor de laaste keer tegen jullie Zweeds spreek (ja, dat hej is Zweeds) en al helemaal dat dit de laatste keer is dat ik op deze blog schrijf.
Het is jullie vast niet ontgaan dat ik jullie een week in de steek heb gelaten.
Ja, ik kon bloggen.
Ik ben deze blog gewoon wat zat. Ik had grootste plannen ermee, maar het werd al snel een plunder blog voor al mijn gedachtes en zinloze gezeur. Ik wil het opnieuw proberen en dat gaat gewoon heel moeilijk op een blog waar al het oude al op staat.
Daarom komen er twee nieuwe blogs.
Nee, jullie lezen het niet verkeerd. Ik ga twee nieuwe blogs aanmaken. De ene wordt voor mijn verslagen van musicals en dagjes weg en ook niet veel gebruikt. De anderen gaat een blog worden met veel leuke filmpjes, creatieve dingen, foto's en gewoon waar ik zin in heb.
Wat gaat er dus veranderd worden?
Ik ga inderdaad foto's maken met een masker op, ga minder over privé dingen praten en zorg voor veel structuur. Maar dingen als 'quote van de week' neem ik gewoon mee. Dus het gaat niet veranderen in een modeblog of zo.
Ik weet nog niet of er een nieuw account komt of deze. Dat komt omdat ik ergens wel een nieuw pseudoniem wil, maar Liv ook weer heel mooi vind.

Nouja,
er komt een tijdelijke breake en daarna breng ik iedereen op de hoogte van mijn nieuwe blog.
Dus nu voor de laatste keer:

Hej då, Liv

1 opmerking:

  1. Veel succes met je nieuwe blogs!
    En je moet zeker iets laten weten als je ze hebt.

    BeantwoordenVerwijderen