donderdag 9 december 2010

Wij geniale Hollanders

Hej lieve, lieve lezertjes,

Net als ik weer mijn gewone ritme wil oppakken en naar school wil gaan krijg ik natuurlijk weer griep. Dus momenteel lig ik kuchend in mijn bedje of op de bank en zweet ik 's nachts mijn bed uit.
IK HEB OOK ALTIJD PECH!
Weet je wie ook altijd pech heeft en wiens zinnetje ik momenteel heb gestolen? Inderdaad B100. Je weet wel, die boef uit Bassie en Adriaan in die lange potloodventers jas.
Hoe ik dat weet? Nou, ik moet iets kijken als ik in mijn bed lig en toevallig zapte ik langs telekids waar Bassie en Adriaan op te zien was. Ik zeg geen nee tegen een beetje nostalgie, dus ging ik maar kijken. En weet je waar ik achter ben gekomen?
Nee?
Ooh jammer... maar kijk dan maar eens hier naar:

B100 in Italie

Ja, wij Nederlanders waren de mensen die bedacht hebben dat we een telefoon nodig hadden die we overal mee naar toe konden nemen. Ik ben wel blij dat die slimme mensjes uit China en Amerika iets beters hadden ontworpen en er niet een antene uit mijn jas komt zetten als ik bel. Maar toch zijn wij Nederlanders zo geniaal geweest om die geniën op ideeën (wauw, twee woorden met trema's in één zin!) te brengen
Dus wees maar eens trots op wij Hollandse kaaskoppen!

Hej då, Liv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten